星期四, 12月 30, 2010

溫柔章魚哥

真摯的一首歌。
來源:
Lyrics/music Level 2 (蔡佩辰)
I believe
somedayいつか有一天
you will understand how i try so hard to be with you.
我忘了甚麼是感動
我忘了甚麼是悸動
我走在相反的路上
才看到你的臉孔
歪曲的街道上
我努力的問著路
Mr.Mr.Could you tell me where i am?
I can’t find the way home
我經過多少的路口
我看過多少的冷漠
我停在過去的雨夜
才想起自己的顏色
失憶的街道上
我努力的問著你
who are you,
you look so familiar to me.
who are you,
why you hold my hand and crying.
我答答答答的鍵盤,是美麗的麻藥
讓我忘了,存在的重要
我答答答答的鍵盤,是殘存的回憶
讓我記得,妳的溫度.
i believe
somedayいつか有一天
you will understand how i try so hard to be with you.
尾奏